Geslaagde aftrap campagne Jeugdfonds Sport & Cultuur in businessclub

Meer kinderen uit arme gezinnen de kans geven om te sporten of cultuur te beoefenen. Dat is het doel van de nieuwe gezamenlijke campagne van het Jeugdfonds Sport Friesland en Jeugdfonds Cultuur Friesland die met veel belangstelling is gelanceerd bij ons in de businessclub. Een campagne die ook naadloos aansluit bij ons maatschappelijk programma Aris Cares. Een maatschappelijk programma met een sterke regionale en lokale impact.

Voetbaltrainer Henk de Jong, ''onze'' basketballer David Michaels, ijshockeyers Tony Demelinne & Fabienne Gooijer en acteur Rutger Hauer zijn samen met nog enkele prominenten de gezichten van de campagne. De boodschap van de campagne is: ik heb kansen gekregen door te sporten, pak jij ze ook. Met de campagne moet er meer aandacht gegenereerd worden voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur Friesland.

13.000 kinderen in Friesland kunnen niet sporten of cultuur beoefenen omdat er binnen het gezin te weinig geld is. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur Friesland kan deze kinderen helpen en hun de kans geven om toch deel te nemen aan sport of cultuur.

Spread the word

Terug naar overzicht